vrijdag 15 mei 2020

Klooiterrein

15 mei 2020

Tussendoortje...

Bij de bouw van Berasur (2) heb ik nog wat bestellinkjes open staan.. In de tussentijd kan ik nog wat ander werk doen. Het is een zooitje in de treinenkamer en ik heb behoefte aan een speeltuin om treinen straks samen te stellen en uit dienst te nemen. In mooie termen een fiddle yard, in mijn Nederlands een klooiterrein.

Beide wensen in 1 keer opgepakt. Op naar de bouwmarkt voor een wandsysteempje en een drietal boekenplanken voor de zooi en van resthout en de oude Peco wissels van Berasur (1) een rangeerterreintje gebouwd. 2 decoders, 12 wisselmotoren en een BMD-16NSD en alles is weer aangesloten.

Hierbij het resultaat:
Wandsysteem met klooiterrein
De 621 mocht proefrijden dit keer...
In het mdden een overloper sectie om te kunnen samenstellen

En zo ligt Berasur er nu bij:
Berasur in opbouw... rails en draadjes
En als laatste een overzicht van de hele baan tot nu:
Zicht op de hele baan.




2 opmerkingen:

  1. Goed idee die tuin. Ik heb bij gebrek aan ruimte "ondergronds" wat sporen aan gelegd om te testen. Daarbij één spoor ompoolbaar gemaakt analoog-digitaal-digitaal programmeren. Voor jou wellicht ook een idee voor het eerste spoor.
    Groeten, Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx Jan, programmeerspoor heb ik al naast de IB liggen. Analoog rijd ik al helemaal niet meer... ik heb allen nog een analoge trafo liggen om binnenkomende 2e handsjes even te testen op 'normale loop' voordat ze de digitale verbouw ingaan.... Dit is goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen